Autor Tema: Navidad-Nadal-Christmas...2019  (Leído 1321 veces)

Desconectado Nuria

  • Administrador
  • ***
  • Mensajes: 580
  • Sexo: Femenino
Navidad-Nadal-Christmas...2019
« : diciembre 22, 2019, 12:19:37 »
En estos días me vencen las tareas. Acoger, cuidar y compartir con la familia estas fechas y los preparativos que ello conlleva, es a veces agotador, pero no lo suficiente como para dejar de sentir u olvidar, que la familia es la expresión más cercana que tenemos, de la familia a la que todos pertenecemos. Mis deseos, ilusiones y esperanza se expanden desde mi pequeño universo personal, al infinitamente mayor que nos abraza a todos.

Os deseo un Muy Feliz Navidad 2019.
Nuria

En aquests dies em vencen les tasques. Acollir, tenir cura i compartir amb la família aquestes dates i els preparatius que això comporta, és de vegades esgotador, però no prou com per deixar de sentir o oblidar, que la família és l'expressió més propera que tenim, de la família a la que tots pertanyem. Els meus desitjos, il·lusions i esperança s'expandeixen des del meu petit univers personal, a l'infinitament més gran que ens abraça a tots.

Us desitjo un Molt Bon Nadal 2019.
Núria
These days my homework is due. Welcoming, caring and sharing with the family these dates and the preparations that this entails, is sometimes exhausting, but not enough to stop feeling or forgetting, that the family is the closest expression we have, of the family to which we all belong. . My desires, illusions and hope expand from my little personal universe to the infinitely greater that embraces us all.

I wish you a very happy Christmas 2019.
Nuria

Ces jours-ci, mes devoirs sont dus. Accueillir, prendre soin et partager avec la famille ces dates et les préparatifs qu'elles impliquent, est parfois épuisant, mais pas suffisant pour arrêter de ressentir ou d'oublier, que la famille est l'expression la plus proche que nous ayons de la famille à laquelle Nous appartenons tous. Mes désirs, mes illusions et mon espérance s'étendent de mon petit univers personnel à celui infiniment plus grand qui nous embrasse tous.

Je vous souhaite un très joyeux Noël 2019.
Nuria

Hoje em dia minhas tarefas estão vencidas. Acolher, cuidar e compartilhar com a família essas datas e os preparativos que isso implica, às vezes é exaustivo, mas não o suficiente para deixar de sentir ou esquecer, que a família é a expressão mais próxima que temos, da família à família. Que todos nós pertencemos. Meus desejos, ilusões e esperança se expandem do meu pequeno universo pessoal para o infinitamente maior que nos abraça a todos.

Desejo-lhe um Feliz Natal de 2019.
Nuria

Idag är det mycket arbete. Att välkomna, ta hand om och dela med familjen dessa datum och de förberedelser som detta medför är ibland utmattande, men inte tillräckligt för att sluta känna eller glömma, att familjen är det närmaste uttrycket vi har, från familjen till familjen Att vi alla hör hemma. Mina önskningar, illusioner och hopp expanderar från mitt lilla personliga universum, till det oändligt större som omfamnar oss alla.

Jag önskar er en mycket god jul 2019.
Nuria